مجله شيرين : ششمین جشنواره پرواز نمایشی در بیرجند برگزار شد

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


مجله شيرين : ششمین جشنواره پرواز نمایشی در بیرجند برگزار شد

ا
مجله شيرين : ششمین جشنواره پرواز نمایشی در بیرجند برگزار شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در حاشیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: امروز با تلاش خلبانان ، هواپیماها و هلیکوپترهای مدل و پاراموتور بر فراز سایت پروازی دشت فوداج پرواز خود را به نمایش گذاشتند.

آقاي محمد رضا قلاسی مود ادامه داد: در این دوره برای هوایپیماهای مدل تیم 15 نفره ای با عنوان « آشیانه پرواز توس» از خراسان رضوی حضور دارند و 10 نفر نیز از بیرجند با عنوان «بیرجند فلای» پرواز خود را به نمایش می گذارند.

وی از حضور یک مورد هواپیمای پاراموتور از بیرجند خبر داد و گفت: هفت هواپیمای فوق سبک نیز با 14 خلبان در محل سایت پروازی فرودگاه قدیم پرواز می کنند.

آقاي قلاسی مود هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان عنوان کرد و افزود: این جشنواره در ماه مبارک رمضان می تواند تنوع ایجاد نموده و فضای مفرحی را برای شهروندان فراهم کند.

 وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این جشنواره گفت: برگزاری این قبیل جشنواره ها مشوق خوبی برای جوانان فعال در رشته پروازهای نمایشی است.

 وی با بیان اینکه در آینده برای تجهیز سایت پروازی دشت فوداج به سیستم برق تلاش می شود اظهار کرد: جشنواره پروازهای نمایشی از این پس به صورت سالانه برگزار خواهد شد. . . .

پايان

منبع: ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 360

تاریخ انتشار: ساعت:
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف